Medewerkers

Anouk den Breejen, huisarts.  Werkdagen: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Spreekuur De Cocksdorp: maandag, woensdag en vrijdagmiddag . Spreekuur Den Burg:  woensdag en donderdagochtend.

Frank Haasdijk, huisarts. Werkdagen: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Spreekuur Den Burg: maandag, dinsdag en vrijdagochtend. Spreekuur De Cocksdorp:  dinsdag en donderdagmiddag.

Sjoerdje Boomsma, doktersassistente

Ina Jansen, doktersassistente

Frida Tuitman, doktersassistente

Ditte Westdorp, doktersassistente

Rob de Bakker, praktijkondersteuner GGZ

Judith Diephuis, praktijkondersteuner

Anne Bouts, praktijkondersteuner

Saskia Schuijl, praktijkondersteuner

Doktersassistente

De doktersassistente staat u als eerste te woord wanneer u de praktijk belt. Zij regelt afspraken voor het spreekuur en huisbezoek  van de huisartsen en praktijkondersteuners. Verder weet zij het antwoord op veel vragen en geeft praktische adviezen over verschillende eenvoudige aandoeningen. U kunt haar ook bellen voor uitslagen van urine-onderzoek en voor herhalingsrecepten. Maandag, woensdag en donderdag van 12.30 tot 13.30 uur is er een assistente-spreekuur Hier kunt u terecht voor kleine zaken zoals wrattenbehandeling, wondverzorging, oren uitspuiten en bloeddrukcontrole.

Praktijkondersteuner

De praktijkondersteuner is speciaal opgeleid om mensen met een chronische ziekte te begeleiden. Zij geeft ondersteuning aan mensen met diabetes, astma/COPD, mensen die willen stoppen met roken en preventie hart- en vaatziekten (hoge bloeddruk, hoog cholesterol, overgewicht), het maken van uitstrijkjes en griepvaccinaties. Naar de praktijkondersteuner GGZ (geestelijke gezondheidszorg) wordt verwezen bij psychische klachten. Hij heeft een eigen spreekuur op woensdagmiddag.